Långpromenad

Tog en långpromenad förrut, vid ett tiden och kom inte tillbaka förrens vid tre. Jag tog hunden och kameran med mig, så det blev allt en helt okej promenad. Grymt skönt väder dessutom, då kan man ju inte klaga.

Har ingenting mer att skriva för tillfället, men jag lever. Besviken på allt, men jag lever.

Laddar upp några av alla de 400 bilderna jag lyckades knäppa när jag var ute, så kommentera gärna. Jag är jävligt stolt över fjärillen och några av dem andra. Stolt att det faktiskt blev en såpass bra bild som det blev trots att jag bara har det kassa objektivet som jag har. Men som sagt, kommentera och gör mig glad, vettja!

<3 <3 <3 <3 
<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh, alla var ju helt underbart fina! :| våran vovve är sötast <3

2009-04-23 @ 18:50:39
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0