Keep it simple now..

.. men hur lätt är det? Jag försöker och försöker, men hamnar fan tillslut alltid vid ruta ett igen. Jag försöker att inte tänka, ta dagen som den kommer, men jag kan inte. Jag hatar mig själv så mycket ibland. Jag vill, men har inte kraften att ändra det? Jävla idiot.

Igår blev det inte så mycket skrivande, men mina brudar - Bella, Becca och Cicci, kom hit vid nio tiden och sällskapade med mig. Vi tittade på film, svullade, skrattade och tog en långpromenix i mörkret. Mycket trevligt, som vanligt när man umgås med dem. Tack för att ni finns!

Fredagskvällen var det ja. Kvällen började med att jag, Bella och Johanna åkte till Pans som ligger i Gamla stan. Där träffade Johanna på Johannes som spelade där under kvällen, snackade lite med honom och därefter utforskade vi stället lite. Folket som var där var verkligen helt blandat, haha. Såg ett par roliga prickar på dansgolvet, snacka om att jag och Bella bröt ihop. Haha, den bilden sitter fast i min skalle och kommer nog göra ett tag kan jag lova.. Iallafall, vi hittade även den bästa bartendern på stället, som var övergenerös med sprit så vi skulle få en trevlig kväll, tack för det! De hjälpte! Haha. Blev tre drinkar där innan vi begav oss vidare till Viper. Väl där blev det krångel med betalningen och jag fick komma in gratis? Och han i garderoben flirtade sönder med mig och vägrade ta emot tjugolappen? Haha, iallafall. Vi klagade inte utan sprang in och köpte oss varsin cider, mums. Dans blev det faktiskt inte så jättemycket av, men det blev en jävligt bra kväll ändå. När klockan var ungefär tjugo över två begav vi oss till Donken för en varsin cheeseburgare, haha. Smidiga kan man ju inte säga att jag och Bella var, lite mycket dricka kanske vi fick i oss, men fan. Roligt hade vi och ingen mådde dåligt.
Efter cheeseburgaren begav jag mig till bussen som tog mig till Sebbe och dom andra gick till tunnelbanan. Jag hade lite småpanik eftersom Sebbebebbe vägrade hålla sig vaken, men ringde honom och fick liv i honom tillslut. Dock var det alldeles för jobbigt att gå ner och öppna dörren, så jag fick klampa in där hejvilt, kändes konsigt. Hade jag inte varit full hade jag aldrig gjort det. Tyvärr mådde jag sjukt kasst när jag kom dit och gjorde något jag inte uppskattade (och förlåt, Sebbe, haha). Jag kan säga att det blev så mycket som två fingrar och en toalett, blä. Jag ska inte röka i samband med att jag dricker, för det fungerar fan inte. Efter jag gick från Donken och till och med de att jag kom fram så hade jag rökt tre cigg, då mådde jag verkligen inte bra. Men innan mådde jag helt prima, så Emma för fan, inte hyperröka! Idiot. Haha. Kvällen blev väldigt trevlig med min bråkstake och tillslut däckade vi båda och sov skönt.

Tack för en grymt rolig kväll Johanna, Bella och Sebbe <3

<3  <3  <3

Vad händer idag då? Jo, jag tror att jag ska till pappa om en liten stund med bror och käka middag. Det kan nog bli trevligt, inte för att jag känner för det just nu, men iallafall. Var ju alldeles för längesen jag träffade pappa, de går ju fan inte..

Jag hör av mig senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Cicci

tack för att DU finns <3

2009-04-20 @ 11:06:04
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0