I've got my fingers on the phone..

.. men jag hindrar mig själv i sista sekund. Inga sms, inte visa att jag bryr mig, ingen omtänksamhet här inte. Jag ska fan vänta på respons istället och inte förvandlas till den där jobbiga, efterhängsna idioten. Jag klarar det här!

Idag skiner solen och mitt humör är lite bättre än igår. Kanske beror på att jag somnade innan elva igår och vaknade vid ett idag? Haha, så utvilad kan jag säga att jag är. Men jag förstår inte hur jag kan sova så jävla mycket, nästan fantastiskt gjort av mig.
Vaknade som sagt vid ett, gick upp, tvättade håret, klädde på mig och tog en promenad med hunden i min vårjacka som jag alldeles totalt glömt bort existerade. Den är ju superskön och snygg, varför inte variera sig lite mellan skinnjackan och den? Mja, vi får väl se om jag lyckas hålla mig borta från min älskling till skinnjacka eller inte, haha.

Sen vid tre tiden kom mamma och plockade upp mig, så följde jag med henne och skjutsade mormor till rotebro där hon ska vara med mina kusiner över helgen. Sen så åkte vi hem igen, haha. Och nu sitter jag här och har precis tagit ett långt skönt bad, ovanligt att höra va? Jag är nog badoholic, but take it or leave it.

Ikväll hoppas jag på att det blir utgång med Bella och Johanna, annars blir jag ledsen i ögat. Eller till och med i båda ögonen. Jag orkar verkligen inte sitta här med tankarna snurrandes, jag vill ut - träffa folk och inte tänka på allt skit om cirkulerar kring mig. Om det nu blir av lutar det emot att gå till Pans, vilket jag tror kan bli trevligt. Aldrig varit där förrut men man måste ju chansa och utforska olika ställen, haha. Håll en tumme för mig nu att det blir av, jag vill verkligen ut och partaja röven av mig med dem jag älskar mest!

Nu ska jag fixa och dona lite, men jag hör av mig senare.


<3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0