I'll be ok.

Förlåt för allt jag skrev igår, förlåt för att jag är en tänkare och älskar att skriva av mig när jag är i botten. Vilket jag var igår, och är fortfarande. Fast idag känns det bättre. Jag tog bort inlägget för att vissa människor inte kan acceptera att jag är en människa med känslor, som precis alla andra. Jag skrev inte ett endaste ord igår för att såra någon och det borde vem som helst förstå. Men så, nu är det borta, poff. Sluta klaga och sluta gnäll. Kanske dags att skaffa en ny blogg där man kan vara sig själv? Som ingen vet om, som ingen kan gnälla på. För här verkar man ju inte kunna vara det.

Idag är det riktigt varmt och skönt ute, har precis kommit in från en liten promenad med hunden. Hade endast ett linne på mig och vårjacka, och till och med det var äckligt varmt! Skönt, skönt, skönt.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, men det visar sig. Har inget mer att skriva just nu så jag återkommer senare under dagen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0