I know it sounds crazy

Nu har jag precis pratat med pappa och det blir middag där med bror ikväll, eller rättare sagt snart. Han kommer och hämtar upp oss om tio minuter så bär det av iväg mot älskade Djursholm. Det finns nog inget ställe som är mer värt i mina ögon. Saknar the old times så det knyter sig i magen, usch. Lika bra att inte komma ihåg, inte minnas. Bara blunda och gå vidare.

Jag slänger upp några bilder ifrån igår, men det kommer flera. Men nu måste jag dock dra mig, hör av mig i kväll babes.

<3 <3 <3 


Två dagar sen jag låg i din famn sist,
och jag saknar dig så mycket.
Redan. (v)




 

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman. snart går jag ut och kommer flytta härifrån. vi måste ses! parta lite och snacka lite =) saknar dig sötnos. pussar =)

2009-04-19 @ 16:13:18
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0