Det finns bara en sak..

.. jag kan säga just nu och det är blä, haha. Jag är så grymt mätt just nu att det känns som att min mage ska explodera och vända sig ut och in. Kenneth och jag gick och käkade vid Grekiska kolgrillsbaren och jädrar vad gott det var. Det brukar det i och för sig alltid vara eftersom jag alltid äter samma sak, men ändå. Fläskfiléspett med pommes och tsatsiki, smarrigt! Stinker väl vitlök nu dock, haha. Men äsch, det är ett senare problem.

Just nu sitter jag och pillar med en broschyr jag har fått äran att göra. Sten kommer väl visserligen kolla igenom den innan dom godkänner mitt arbete men iallafall, det är roligt att jag får göra något som dom faktiskt ska trycka och använda!

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Melody Club och pilla lite i InDesign.
Hör av mig senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0