Change me

Nu har jag precis kommit hem och tagit en dusch. Igårkväll åkte jag till Sebbe därför det inte blev någon uppdatering. Iallafall, hos honom var det lika trevligt som vanligt. Dock var jag tvungen att kliva upp tio i nio i morse på grund av att jag skulle till Sophia hemmet, det gick bra. Men just nu är jag bara arg på allting, på livet. Orkar inte ens se till att meningarna blir korrekta just nu. Jag vill bara fly härifrån, bort till en plats där allt och alla är annorlunda, där jag är annorlunda..
Jag undrar vad man ska hitta på nu? En promenad kanske. Till affären och tillbaka. Jag behöver tänka. Jag behöver rycka upp mig. Jag behöver förändras.

Fan för allt.

:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0