Cause everyone got trouble, that's the way the story goes.

Solen skiner och jag sitter instängd här vi en dator. Är ni förvånade? Det är inte jag. Vaknade tjugo i åtta i morse, som vanligt och försökte få upp ögonen, vilket var omöjligt. Usch, jag hatar såna här  mornar då ögonen bara inte går att få upp, kroppen är seg som sirap och man vill bara ligga kvar under täcket och hoppas på att ingen märker en. Men tyvärr var fallet inte riktigt så idag, utan jag plågade mig upp fixade mig och drog iväg. Illa kvickt, jag är duktig!

Nu sitter jag här och försöker leta bilder till en inbjudan jag ska göra, det går väl sisådär. Vet inte ens om Rebecca är här idag, och då kan jag lova att jag får stora problem. Jag måste ju ha texten till inbjudan, så jag vet lite mer exakt vad jag skall göra och till vilket syfte, osv. Svårt utan att veta vad den ska innehålla.. Suck.

Tänkte även prata med henne och fråga om jag kan jobba lite längre om dagarna nu måndag, tisdag och onsdag så jag kan få vara ledig på torsdag då det är valborg. Vad har ni för planer gott folk? Jag, Becca och Bella har bestämt att vi ska hitta på någonting, vad är bara fråga. Självklart hoppas jag på fint väder, gott sällskap (vilket jag redan vet att jag kommer få hur som helst), dricka och massa skratt. Jag tror nog att det blir jättebra.

När jag slutar för dagen här tror jag att jag ska förbi Solna centrum en sväng och shoppa lite. Jag behöver ett par vita jeans och tjocktröjor. Ska även köpa några färgglada somriga linnen från Gina, älskar't!

Uppdaterar senare hörrni.

Puss!

<3

Ge mig sommarlov nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0