you were a mistake

godmorgon på mig, klockan två på eftermiddagen! jajamänsan! haha. nej då, jag har faktiskt varit uppe sen halv ett, men legat och degat i sängen och glott på idol. jag orkade verkligen inte pallra mig upp! det var mysigare under täcket, hihi.
nu har jag duschat och sådär, sen nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. hemma kan jag verkligen inte sitta idag, börjar bli för segt nu. fyfan. har ju i princip varit hemma hela jävla helgen. även fast jag hade sällskap.. vilket var ett stort fucking misstag. fuck you.

jag har faktiskt inte alltför mycket att skriva förtillfälllet, antar att jag skriver mer senare, eller om någon timme eller så!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0