you got me so, baby

jag tänkte bara skriva ett litet hastigt inlägg ínnan sängen väntar, om hur min kväll har sett ut. bilden nedan förklarar egentligen allt! men ja, jag har ritat, ritat, ritat och ritat! har inte kunnat slita mig för fem sekunder! haha. sjukt roligt är det, när man blir nöjd då. haha! jag har gjort flera bilder idag som jag är riktigt nöjd med och det känns megakul, jag längtar nästan redan till i morgon - JAG VILL RITA.

blir til att gå upp rätt tidigt i morgon, så bäst att försöka sova snart, suck. jaja, smällar man får ta! tänkte lägga mig i sängen och kika på tv nu, blir nog bra. är helt slut i huvudet.

skriver mera i morgon. föresten, jag vet att håret inte är perfekt, och att hennes bröst är ojämna, och att ena ögat är helt konstigt, och att naveln sitter för långt upp. haha, men det skiter jag i, för jag är faktiskt nöjd ändå! de små deltaljerna, som ni inte skulle ha tänkt på om jag inte sagt det säkert (?), rättar jag till i morgon!

godnatt. puss!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild.

Fortsätt rita, du kommer bli riktigt duktig!

2008-09-16 @ 12:16:06
Postat av: Rebecca

Grymmt fin bild! :D talang!

2008-09-17 @ 13:49:06
URL: http://smygarens.blogg.se/
Postat av: Denise

Keep up the good work på den!

2008-09-17 @ 16:42:07
URL: http://turnar0und.blogg.se/
Postat av: M

Oj!Talang på den eller vad?

Saknar dig.

2008-09-17 @ 17:13:44
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0