you and i, we been at it so long, still got the strongest fire

take me back



1 juni, 2008 - ett datum som är inprinat i mitt hjärta. croke park, westlife, 82.300 fans, syster & denise. herregud, bättre kunde de faktiskt inte ha blivit, eller jo. om jag hade tagit med min kamera in! haha. äsch, snart kommer ju dvdn, då jag kan se allt, varenda lilla sekund om och om igen.
jag vill verkligen tillbaka dit, till en stunden, till den dryga timmen då de stog på scen, förmedlade känslor med hjälp av sin otroliga scennärvaro, sina röster samt de underbara låtarna de gjort genom åren.
det var magiskt, precis som shane sa. deras absolut största dröm gick i uppfyllelse just då, i de ögonblicket då de klev på scenen och gjorde sin grej - precis lika bra som alltid! jag har aldrig sett dem fälla tårar på scen, men de gjorde dem. de var så lyckliga, och likaså blev vi.

fan, ge mig dvdn nu! jag kommer sitta som fastklistrad framför tvn och dvdn kommer gå på repeat i flera veckor efter att jag får hålla den i mina händer! det lovar jag! tårarna kommer falla, och saknaden efter den kvällen kommer bara bli större. men fan, man saknar alltid det som betyder extra mycket och det som berört en extra djupt in i hjärtat, eller hur? och det gjorde den kvällen. det var verkligen av en de bästa kvällarna någonsin. det kan ingen ändra på.


alltid när jag tänker på croke park kvällen, eller andra tillfällen då jag sett westlife får jag ett behov av att lyssna på deras låtar! haha. det är faktiskt inte ofta jag lyssnar på dem, men ibland blir behovet för stort. haha! så ja, nu sitter jag här och lyssnar på the irish lads, och funderar på hur det blir ikväll. ska ju kanske på bio med bella, emma och någon till kanske? men som vanligt kan vi inte bestämma oss i tid, så det slutar alltid med att alla stannar hemma. haha. astrist, men såna är vi!

jag är ju ledig i morgon, eftersom det är måndag. haha. så jävla skönt med en extra dag helg, även fast det brukar bli rätt långtråkigt. men bella och jag har bokat in ett spinning pass i morgon på sats, så jag antar att det är planen! haha. får se om jag kommer palla det, har grymt ont i halsen och börjar bli förkyld igen, men vi får hoppas på det bästa. det visar sig i morgon när jag vaknar.

nu ska jag.. ja. vad ska jag göra? jag har fan ingen aning. haha. najs lajf. not. äh. skriver mera senare.

puss!

Kommentarer
Postat av: Molly

gud, jag ryser när jag läser det där <3

2008-09-21 @ 16:23:41
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0