wee

haha. hej godmorgon och allt sånt. idag mår jag mindre bra, men det är sånt man får ta! haha. *rimrim*

kvällen igår var väldigt trevligt måste jag säga. jag behövde verkligen komma ut och ha det trevligt! jag mötte upp madde i älvsjö och sedan chillade vi där ett bra tag. 20.01 tog vi tåget mot västerhaninge som kim redan satt på, och sedan hoppade natta på någongång. haha. vi gick sedan av i jordbro där festen var! 
den var typ redan igång för fullt när vi kom dit. vi bostatte oss i en soffa och hade det helmys! jag orkar inte skriva mer förutom att jag hade det trevligt.
slutade iallafall med att jag ringde mamma vid halv två tiden och ville bli hämtad på centralen. woho! jag älskar mami <3

skriver mera senare när krafterna har kommit tillbaka! haha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0