walk away from the sun

Walk away from the sun, come slowly undone
I can see in your eyes i've already won
I could bleed for a smile, i could cry for some fun
Walk away from the sun, and tell everyone

There's so much left in the air
So much to tell from a stare
There's so much left to defend
But i am no fun


seether - walk away from the sun <3



jag vaknade vid tolvtiden och var sjukligt trött. fick besök av vovven och låg kvar och mös en stund. alltid lika trevligt! efter en stund begav jag och molly oss till pendeltåget, åkte till solna station och sedan tog vi bussen till odenplan, typ. och därefter begav vi oss till stan. kollade runt lite och så, köpte en asmysig tröja från cubus! den gillar vi! haha!

nu sitter jag här och är blöt lite överallt och nej, jag menar inget perverst! det regnar som fan ute, och såklart hade jag mina tygskor och min tunna jacka på mig, så blev helt dyngsur när jag och molly gick hem från bussen. blä. kan det inte vara lite fint väder så humöret blir bättre det med? suck! grått, regn, kallt. oj vad lycklig man blir av att titta ut genom fönstret.

jag vill hitta på någonting ikväll, men samtidigt orkar jag inte. det suger att känna två saker, samtidigt. man går liksom emot sig själv, och jag förstår inte? jobbigt är det iallafall.

kanske blir till att stanna hemma ikväll och titta på film eller någonting, eftersom väderhelvetet suger min balle. usch!

jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på seether och prata med folk. sen tror jag att jag ska gå och ta en powernap om en stund, fyfan vad skönt! mhm. det visar sig! skriver mera senare, om jag inte far ut och hittar på någonting!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0