to tierd to sleep

godmorgon och allt sånt där. jag orkade aldrig skriva igår, feber och huvudvärken tog över, tyvärr. men gårdagen spenderades med bella och johanna, vilket var jättertrevligt! vi var hemma hos min bror och lagade käk, spelade guitar hero och bara hade det allmänt mysigt! tack för en underbar kväll säger jag till er, älsklingar!

jag ska strax bege mig iväg till skolan, 09.10 går bussen från agnesberg, så får väl bege mig iväg vid fem över ungefär. har journalistik hela dagen, och det suger! haha. eller, ah jag vet inte vad som är felet riktigt. jag älskar ju att skriva, men jag kommer bara inte igång med mitt himla repotage.. men ska prata med lars idag, så kanske han kan knuffa igång mig! så är det alltid - svårt att börja - men sen när man väl är igång så går det snabbt som tusan, då skriver fingarnara av sig själv ungefär. haha precis som nu! ihi.

nej, nu ska jag gå och göra klart det sista sen bege mig iväg.

i morgon är det förövrigt tjejmiddag + fest, eftersom vi är lediga. det känns väldigt roligt att den blir av, så man kanske kommer närme fler i klassen, innan har det varit så himla grupperat. men men! vi får se hur det löser sig, men jag tror att det kommer bli skitbra!

skriver kanske mera senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0