time to dance

godmorgon till alla! jag har faktiskt redan varit vaken en timme, så de så! inte likt mig. höh. har hunnit duscha och fixa mig också, så strax ska jag gå och ta någonting att äta och sen ska jag ut med vovven - den fule lille fan (läs: älskling).

jag vet inte riktigt vad som händer idag, allt är oklart som vanligt. men jag kanske ska till stan och fika med denise en sväng, eller så blir det till att bara dega hemma. jag tänkte iallafall gå en lite längre promenad med hunden, så jag får lite luft. haha. suttit inne i princip hela helgen ju, fyfan. usch!
sen måste jag läsa som en tok ur svenska boken vi fått också. fyfan, har läst tolv sidor och den suger verkligen min röv. alltså, man förstår knappt? haha. och jag lovar, jag förstår inte för att jag är efter, utan språken är så himla konstigt, meningarna är skrivna helt konstigt. jaja. bara att ta sig i kragen, läsa och skriva en läslogg. jag överlever nog.


myhero

nej, jag skriver mer sen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0