tied my hands

Can you remember when
we used to laugh
At those mistakes we made
Or can you picture then
How we used to drive
And never reach the end

seether - tied my hands <3


nu är jag hemma igen, rätt skönt måste jag erkänna. haha, för en gångs skull känner man så om att vara hemma.. haha, händer inte ofta. jag
åkte till älsklingsandrea vid åtta tiden, och kom hem för tjugo minuter sedan ungefär. det var väldigt trevligt där borta, även fast alla var fulla och glada - förrutom jag. haha. det sög faktiskt ganska rejält, men trevligt var det ändå. jag blev dock jävligt trött och gav upp och begav mig hemåt vid tio tiden, matchade både tunnelbanan och bussen precis, så det gick väldigt snabbt. vips så var jag hemma! haha, inte ofta det händer! fan vad glad man blir! haha. stockholmare? - ja visst! höh.

nu sitter jag här på min kära barstol, har alla ljus tända och lyssnar på seether, fan vad förälskad jag är i det bandet! haha. helt sjukt. lyssnat hela dagen lång. underbart måste jag säga att det är.

vad jag ska hitta på nu återstår att se. ska kolla om jag hittar någon bra film att kika på, annars blir det till att sitta här och slöa, spela spel på blip (haha), och prata med lite folk. om någon är inne?
teddyponken var trött och skulle sova, jävligt trist, ville ju ha sällskap av den knäppjöken som alltid får mig glad, men icke sa nicke. inte idag, inte. höh.

jag kanske skriver ett till inlägg senare, det visar sig! annars blir det en annan dag.

puss!

<3

det är så jävla svårt att inte älska dig, gullunge. du förgyller mina dagar, alla mörka stunder gör du ljusare, du gör mig till en bättre människa. tack för att du finns. jag älskar dig porrunge <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag älskar dig så sjukt jävla mycket emma, du är ett starkt ljus i mitt liv. Du gör allt så mycket bättre. Min ängel, det är du. <3

2008-09-08 @ 12:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0