the older i get

jag kom hem nyss och fan vad slut jag är! haha. energin är totalt slut men jag förstår inte varför? tror dock att det har med att göra att jag håller på att bli sjuk. har megaont i halsen och känner mig helt hängig. feber? vem vet.

jag vaknade vid tolvtiden av att mamma försökte få liv i mig - vilket är lättare sagt än gjort. hah, och efter en halvtimme kommer hon in och säger att någon vill prata med mig. jag tar emot telefonen, halvt vaken - halvt sovande, och hör att det är min supergulliga moster i telefon. hon säger att hon kommer och plockar upp mig om en timme och att vi ska till kista centrum och köpa kläder och fixa mitt hår? jag tackar och tar emot.
vem är så underbart snäll? vi gick runt i precis alla affärer i kista centrum och letade efter skor, jeans, jacka, osv osv osv osv. slutade dock med att vi gav upp letandet efter skor och jacka, men två jättejättefina jeans blev det!  tack så jättemycket moster <3

ikväll vet jag inte vad som väntar, jag ska nog inte göra någonting speciellt tror jag. tror jag håller på att bli sjuk, jag snorar och halsen gör ont som fan. usch! ska nog gå och ta en power nap snart, haha. det skulle behövas efter den här shoppingrundan!

jag skriver mera senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0