the number of the beast

tyvärr, det är bara jag igen! höhö. förvånade? jätteförvånade va? nej fan vad tråkig jag är. men man måste ju få försöka ibland? haha.

jag kom precis hem från min bror. gick dit vid fyra tiden, gick förbi affären och köpte svull, sen upp till honom, där la jag mig direkt i soffan, drack min redbull, åt kakor och spelade tvspel! fyfan, bättre kan det inte bli. sen kom papps och vi åt ännu mer kakor och chips och drack cola. fan vad jag mår illa. hahah. men det är inte så konstigt kanske? men ibland måste man fan få unna sig gottigotti. eller okej hela tiden? haha.
vi spelade gitarr hero och fan vad grym jag är! eller.. beror på vem man jämför med men jag börjar fan bli duktig på't. tittar man på pappa och bror så suger jag, men ändå. bara för att dom är proffs på att spela gitarr och allt annat som gå att spela! fan. jag vill också vara grym! make me grym någon? 

haha

jag bjuder på den vackra bilden ovan! haha. den är ifrån mormors 70års kalas som var för ett tag sen. på bilden syns bror, mamma, jag och två som jag inte vet vilka de är! haha. sexigheten ligger i släkten.. men det kanke ni ser med egna ögon?


i morgon är det måndag och skola för de flesta, men inte för mig inte! höh. vi är ju lediga på måndagar, hur skönt som helst! måste ändå upp rätt tidigt i morgon för jag ska till george - my beloved frisör - i solna centrum. ska vara där klockan tolv så det blir att gå upp rätt tidigt iallafall, men det gör ingenting, jag överlever nog.
sen har jag snackat med bella så hon kommer och hälsar på mig när jag sitter där med sörja i håret! haha, det är en vacker syn, jag lovar dig bella! hah.

nej nu ska jag sjunga mig hesare än vad jag redan är. i dont want to be sjuk. det suger! make me frisk?

skriver mer senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0