the heart never lies

jag är grymt trött och har verkligen ingen ork till att plugga längre. men men, har jag något val? nej. jag mår så sjukt illa. känns som om jag ska spy när som helst. fuck. att må illa är det värsta som finns. jag orkar inte. jag måste må bra och vara pigg så jag orkar plugga, jag måste få ett godkänt på provet i morgon. måste, måste, måste.

jag tänkte bara skriva ett kort litet inlägg innan jag beger mig till sängen och försöker mitt allra bästa att plugga på skiten lite, och så tänkte jag lägga upp lite bilder från festen med madde, natta och co, från i lördags! haha. njut av de vackra bilderna. ful(l)are går det nästan inte att bli! enjoy!

<3  <3  <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0