sometimes

ibland kan jag verkligen vara duktig! när jag kom hem satte jag mig tillsammans med molly och pluggade inför naturkunskapsprovet vi har nästa tisdag. även hon har ett prov i naturkunskap nästa vecka, så det var skönt med sällskap. vi satt i ungefär två timmar så nu har jag alla anteckningar redo och klara! känns bra att vara ute i god tid, för en gångs skull..
sedan har jag även gjort klart träningsdagboken helt och hållet så den lämnar jag in till jeppe i morgon! underbart jävligt bra, eftersom den är en stol av betyget.

har dock inte fått någon ny uppgift från lars ännu i journalistiken. så nu har jag ingenting att göra i morgon, när jag tänkte plugga hemifrån. jaja, får se om det läggs upp något under kvällen. annars blir det väl som det blir.

nu ska jag ta och slappna av en stund så får vi se vad som händer.

förresten, världens roligaste sak hände för en timme sen, när jag och molly skulle äta. hon skulle vara snäll och lägga upp potatis till mig, men så glider potatisjäveln iväg och rakt ner i mitt glas fyllt med cola. hahaha! man kan ju säga att det kom cola överallt. fan vad jag garvade! här nedan har ni bildbevis!

hahaha!

bye for now!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha yeah, alltså ja har inte fattat än, är molly typ .. halvsyster? :P

2008-09-24 @ 18:55:42
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/
Postat av: Molly

herregud. hur stor är chansen lixom XD hahahaha

2008-09-24 @ 19:29:37
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0