risque

.. är en jävligt fin låt! haha. tack denise för tipset! förövrigt så blev det ingen fika i stan med henne idag.. tyvärr. vi får ta det en annan dag då vi båda är mindre stressade! - du vet att jag saknar dig som fan! <3

haha. ingen jävla film blev det heller! mamma hade glömt ta ut den ur hennes väska, så den följde med henne till jobbet idag! får kika på den senare ikväll istället.

jag har varit duktig nu, faktiskt. har skrivit klart bellas och mitt "letter to the editor", skrivit en (bara fem kvar?) läslogg till svenskaboken, gjort klart träningsdagboken (nästan, måste be om mammas underskrifter, samt be dem på sats att skriva ut en lista som godkännande på att jag verkligen varit och tränat!) och ja! lite smått och gott helt enkelt! känns bra, alltid något liksom. nu är det bara estiona artikeln, läsa massa till (!) och lite annat som väntar.
jag överlever nog. får vi hoppas.

plugga plugga plugga


nej, nu ska jag ta och försöka ta mig an estiona artikeln hade jag tänkt, när jag ändå är på g liksom. why not försöka?

puss!

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är LÄTT bästa låten på skivan :D (L)

2008-09-22 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0