pigg & glad "NOT"

fan vad förbannad jag är. varför får jag aldrig sova ordentligt? har fan inte gjort det på evigheter, jag blir aldrig helt utvilad. fan. kul att det absolut inte gick att sova igår för att det var myggor överallt som bet mig? och ni som känner mig VET hur stora fucking jävla myggbett jag får. kul kul kul. fuuuuuuuuuuck jag är så arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. känner mig verkligen inte peppad på att göra naturkunskapsprovet om en och en halvtimme, men jag får råplugga hela vägen till skolan, så kanske det ordnar sig tillslut. lite av det sitter faktiskt i skallen på mig från igår, så får väl hoppas på att lite till fastnar påvägen till skolan, har ju trots allt fyrtio minuter ungefär på mig.
nej nu ska jag äta upp mackan som smakar skit och sen börja plugga en stund innan jag ska gå.

men, snällla håll en tumme för mig nu - jag är fan värd ett godkänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0