on my shoulder

det har inte ens gått en timme sen jag skrev sist, och nu är jag här igen. haha. jag har fortfarande lika tråkigt och humöret pendlar upp och ner som jag vet inte vad. kan det inte bara stanna någonstans mitt emellan? well well. life's a bitch and then you die.

en sak jag måste berätta är att jag och bella har gjort en deal, en väldigt betydelsefull deal. haha! fyfan, alltså, allt jag kan säga till dig bella, är att jag lovar dig, en endaste natt och jag förblir din slav tills den dagen jag dör! hahaha. you have my word on that, baby! du vet att jag älskar dig överdrivet mycket va? aldrig utan dig.

jag måste passa på att skriva hur mycket jag längtar efter dvdn med underpojkarna, som spelades in på ett fullsatt croke park, den 1 juni. det var en av de bästa kvällarna i mitt liv, det måste jag fan ta och erkänna. 

82300 personer satt där, sjöng med, klappade händerna och njöt, precis som jag. det är en kväll som alltid kommer finnas inprintad i mitt hjärta. fytusan.

molly skickade några bilder som var tagna den kvällen till mig nyss, och jissanes! man ryser, man längtar tillbaka så otroligt mycket. man vill bara kunna återuppleva kvällen, om och om igen.
det är jobbigt att veta att man inte kommer få se dem nästa år. det som hade blivit något av en tradition. det var alltid en höjdpunkt varje år. men inte nu. det kommer faktiskt att saknas någonting, men det är smällar man får ta. dvdn får gå på repeat istället! haha.
man får tänka på att de vilar upp sig under den här tiden istället, skriver låtar, för att sedan komma tillbaka starkare än någonsin och förvåna och chocka oss så som de gjort under alla år! jag längtar.

nu måste jag kolla massa klipp därifrån på youtube bara för det! haha. usch, håret på armarna reser sig så fort man tänker på det. det var så jävla mäktigt. tårar säger jag, glädjetårar, i massor.


här nedanför har ni en bild på sötiströjan jag köpte idag. haha! inte min stil alls, men den är hur stor och mysig som helst. helt underbart skön är den också, är det är ju trots allt det viktigaste, eller hur? haha.


<3

och teddyponken, jag älskar dig fortfarande! hahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0