oh boy

dagen har spenderats väl, iallafall om du frågar mig. haha. jag vaknade vid tio, klädde på mig, gick ut med hunden och åkte sedan till solna centrum. väl där böt jag ett par jeans och begav mig sedan till frisören.
färgade utväxten och för en gångs skull blev det rätt bra! tror jag? jag kan inte bestämma mig. haha. det är iallafall ingen stark kontrast mellan utväxten och det andra nu, och det är väl det som är huvudsaken.

efter att jag var klar hos frissan åkte jag till stan och träffade bella. vi gick runt lite och hittade det ena och det andra. helt sjukt är det, - vi har exakt samma smak på kläder osv. fan bella, sluta härmas nu! haha. nejdå älskling! kanske är jag som ska sluta härma dig? höh. hittade iallafall en halsduk och ett par vantar som jag ska köpa i morgon efter skolan. supersöta!
tack för att du finns bellow mcfellow <3 jag älskar dig.

nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, har oerhört tråkigt, men känner mig helt slut, hängig och trött i hela kroppen, så funderar på att lägga mig och kolla på en film eller så. det låter bra, visst? hade dock varit mysigare men sällskap. "heartbreaking - i like you."

för fan i helvete vad jag blir irriterad! nyss ville du inte ha med mig att göra, för att jag är så "känslokall" och "inte bryr mig om dig", du äger att jag förstörde din födelsedag och du har flera gånger sagt att du inte vill höra mer från mig? men nu helt plötsligt så vill du gå på bio med mig? jag förstår mig inte på dig. du säger emot dig själv hela jävla tiden. jag orkar inte höra mer från dig nu, min tur att säga det - låt mig vara.

skriver mera senare om min hand pallar. haha, jag har träningsvärk från guitar hero! hahaha!

puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

"det är iallafall ingen stark kontrast mellan utväxten och det andra nu, och det är väl det som är huvudsaken"

fnizz :D

2008-09-10 @ 21:25:33
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0