no happy ending


Solen lyser över vår stad
Genom hålet i skyn
Fastän solen lyser är ingen glad
För den bränner upp hyn

Och isen i norr
Den smälter snabbare idag
Än den gjorde förr
Snart är vattnet vid vår dörr

Vi har solen över vårat tak
Vi har marken under vår fot
Vi har vinden bakom vår rygg
Vi har världen framför oss
Kan ni inte se att vi har allt

Havet är spetsat med guldet så svart
Som vi har hällt ut
Skogen och sjön, dom surnar ikapp
Medans vi köper krut

Och fröet du sått
Det växer aldrig upp igen
Som det gjorde förut
Snart har världen tagit slut

Vi har solen över vårat tak
Vi har marken under vår fot
Vi har vinden bakom vår rygg
Vi har världen framför oss
Kan ni inte se att vi har allt

Alla fåglarna som förut flög förbi
Ligger nu på marken stelt
Alla fiskarna som förut simmade
Har täckt havets yta helt
Har något gått fel
dia psalma - sol över oss <3


dia psalma har gjort några låtar som verkligen fastnat i mitt hjärta. vissa är så jävla meningsfulla, och så fina, men ändå görs dem på ett punkigt - vilket kan tyckas är rätt hårt- sätt. jag älskar blandningen. haha, även fast jag inte kan förklara den så ni fattar. eller förstod ni vad jag menade? haha. iallafall, har ni inte hört låtan ovan så tycker jag att ni ska ta och lyssna på den! gör det här.

föresten så gick estonia artikeln gick åt helvete. det är piss skit att skriva en artikel om det, direkt ur fakta, blir bara jättetråkigt och jag kommer verkligen inte igång! ah! panik!

nu ska vi snart äta hoppas jag, egentligen skulle vi äta på donken, men det blev tyvärr inte så. fan! jag som var jättesugen på pommes och cheddarcheese dipp. haha fetto är jag, ja! men det får jag kanske ta att äta i morgon i skolan. hoppas dom andra vill? ihih.

nu ska jag fortsätta försöka rensa datorn. tog bort 3 GB bilder igår och yttligare 5 GB idag. jag har hur mycket onödiga bilder som helst! men så blir det när man är en sån flitig fotograf som jag. pff. haha.

over 'n out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0