new design

woho! äntligen hittade jag någon som kunde fixa en finare och personligare design till min kära blogg! tack så jättemycket elin, jättesnällt av dig!
jag tycker faktiskt det blev väldigt bra, eller vad säger ni? headern slängde jag ihop lite snabbt inatt, så trodde inte direkt att den skulle passa in, men det gjorde den faktiskt. haha. tack och lov!

nu ska jag fortsätta att göra ingenting tror jag. fan vad det här suger. jaja. skriver sen när jag har någonting vettigt att dela med mig av, om det nu finns något sådant någonsin?

puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev as bra!

svar: haha, jaa. ta oss tillbaka <3

2008-09-21 @ 20:44:59
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0