navigate me - cute is what we aim for

I'm creeping your way
And these sheets aren't stopping me
Because I'm gonna meet you face to face
And I'm gonna start from your waist
Up through your navel
And we're approaching such a place

This is where we both get scared
This is where emotion flares
This is where we both prepare

Navigate me through your body, naviagte me
Navigate me through your body, navigate
I love the way you tug on top of me
So navigate me through your body



jag vaknade för ungefär fyrtio minuter sen av att kenneth gapade och skrek lite på mig. haha men det är det som behövs för att jag ska vakna till liv.
fick även veta att min älskade kusin rymt från sjukhuset igen, och polisen hittade henne vid årsta bron, ni kan själva tänka ut vad hon skulle göra där. fan vad ont det gör att vara så hjälplös. det känns så fel. jag vill hjälpa. jag vill inte att hon ska klara "det" och försvinna härifrån. det skulle vara så svårt att klara det. kämpa! snälla?

<3
molly, kusinis och jag, kortet är från mormors 70-års kalas!

idag vet jag inte alls vad som händer. jag funderar dock på att gå ut och fota lite eller så, men har ingen aning om var jag ska isåfall. och sen är det trist att göra det ensam. haha. äh, jag antar att jag kommer stanna inne, vilket vore bra eftersom jag har hur mycket skit som helst att plugga. fuck, det stressar ihjäl mig. två jävla böcker, 16 jättesvåra ord till engelskan på torsdag, naturkunskapsprov i morgon (take me away) och ja. sen vet jag inte riktigt om det är något mer. men aaaaaah. böckerna är det som stressar mig mest. jag hatar att läsa och det är bara så. jag läser inte om det inte är jättejättejätteintressant och verkar ger mig något. men dom där böckerna kan ju bara suga sig någonstans.

jaja. jag uppdaterar väl senare!

puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

javet,, jävla fucking prov helvete!! jag kan INGENTING och kommer inte kunna nått tills imorgon, nått sätter sig väl men inte mkt. Jag orkar verkligen inte göra de där imorgon!! Ligger engelska orden inne på tt?

2008-09-29 @ 12:52:49
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0