mr moon

jag hade nästan glömt hur bra vissa låtar av mando diao och sugarplum fairy är! haha. satt och bläddrade igenom massa gammal musik NYSS och åhå, finns alldeles för många och för fina minnen! peace & love till exempel. jag var helt besatt av dem ett tag alltså. höh.

jag kom hem ungefär vid sextiden. mamma och molly plockade upp mig vid pendeltåget när jag kom från skolan och då åkte vi och handlade lite och åt på donken. haha. usch för det och usch för mig. äckligt. blä.

jag ska fota lite snart tror jag. eller något, är sugen på att vara lite kreativ iallafall. haha får se vad jag hittar på. skriver mera senare, har ingenting vettigt att berätta just nu.

hej.

bella håller - jag sågar.

Kommentarer
Postat av: Sara

nångång ska ja vara ditt fotobjekt!

ja vill ha sånna bilder på mig, sytembilder, så BRABRA ;D

2008-09-25 @ 21:00:20
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0