"monkey trouble" ..

.. eller "jakten på dodger" på svenska, är titeln på världens sötaste film! haha. jag kom ihåg rätt - den är hur söt och bra som helst! iiih. jag vet inte hur många gånger jag har sett den i hela mitt liv. den kom ut -94 och då blev den väl min favoritfilm och sen dess har den spelats ett x antal gånger! hahah!
man kan inte låta bli att gråta, det är så himla fint! gillar man djur så lovar jag att ögonen blir tårfylla. eller kanske är det jag som är mupp? äh! ojoj ibland kommer barnet i mig fram, höh.
jag vill också ha en sån söt liten apa, som man alltid kan ha sällskap med. åhå. skaffa det till mig någon?

<3

jag antar att vi ska äta snart. kenneth håller på att laga pannkakor! mums.

<3

Kommentarer
Postat av: Sara

jag ska träna åt dig när du har fixat 2 apor ^^

2008-09-23 @ 17:40:02
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0