it hurts so bad

är jag den som gör fel? eller är det du? det enda jag känner är att jag behöver bekräftelse, men det tror jag aldrig att jag skulle få utan att göra såhär.. även fast det gör så fruktansvärt ont, så kanske det är det enda för att se hur mycket sanning du talar?
men fan. det gör så fruktansvärt ont att inte kunna prata med dig. du får mig att le som ingen annan.

ikväll är det insparken som gäller OM vi får tag på dricka, annars vettetusan vad som händer. men det visar sig alltid. sen ska jag även gå en sväng på stan med emma, tror jag. så kan vi hälsa på bella en snabbis också!

nej, jag har faktiskt inte ett skit att skriva, så jag skriver mera senare!

puss!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0