i want a little piece of you

jajamensan! jag kom hem för ungefär en timme sen. trots mitt dåliga humör och att hela jag var deprimerad från topp till tå, så åkte jag in till hornstull och mötte bella, min älskling. vi gick till ett matställe där cicci jobbar och hälsade på en snabbis, sen gick vi vidare till "därmedpasta" och käkade! fan vad gott det var! jag åt lasagne och det var helt otroligt gott. hih.
därifrån gick vi - mätta och glada - tillbaka till cicci, fast vi kom aldrig riktigt fram. haha, för någonstans på vägen hamnade vi på en jävla parkbänk! haha. där satt vi en stund och beundrade världen, eller någonting liknande.
sen gick vi en sväng till tanto, där var det helt dött och vi höll på att frysa ihjäl! vafan, ge oss sommar igen? det är inte roligt när det är såhär kallt. redan liksom? blä på världen. men iallafall, hah, sen gick vi runt lite, stog och beundrade himlen vid vattnet, och njöt av livet, haha. jo, tjena om det ändå vore så väl! sen blev vi även typ förföljda av en grupp människor med kameror som fotade oss? okej? kul? nej? fuck you.

vi ringde till denise - min beloved friend, och så åkte vi till tullinge och träffade henne en sväng. vi gick hem till henne, pratade med björn - den lilla ruffsiga kaninen - och sedan tog vi bilen ner till affären och trixade och fixade lite! det var najs, duktig flicka som har körkort och hela alltet nu!
jag saknar dig som fan denise. - det gör jag verkligen. jag saknar oss. kom tillbaka? rosa dildo!!!!111

ah, sen vid halv tio tog vi tåget hemåt, bella hoppade av vid centralen och jag fortsatte hem mot ulriksdal. blev några minuter försenat på grund av ett "sjukdomsfall" på tåget? haha. det lät roligt.

tack för en trevlig kväll bella. och tack för att du finns överhuvudtaget! du är verkligen min solstråle och utan dig hade jag inte klarat mycket. <3 jag älskar dig, din äckliga fula fan! hahaha. *du och jag och våran humor, den äger, vi äger och du äger min vänskap föralltid. jag lämnar dig fan aldrig!*

nu ska jag fortsätta lyssna på min sjukt jävla braiga musik och sen antar jag att det är sängen som väntar.
jag hoppas att det blir spånga och johanna i morgon, med bella osv. men jag orkar faktiskt inte förvänta mig någonting alls längre, för det blir bara skit ändå.

johanna, du behöver ha kul lika mycket som jag just nu. du vet att vi ligger på samma nivå. vi delar så många känslor, tankar och funderingar. att gömma sig från människor gör ingenting bättre, tro på mig när jag säger det. jag har själv varit med om det och jag förlorade så jävla mycket på vägen. jag vill inte se dig gå igenom det, det är du inte värd. du är inte värd att känna en sån smärta, en sån känsla som inte går att förhindra när man väl startat.
jag älskar dig vännen min, glöm aldrig det. jag säger ingenting av det jag säger för att såra dig, utan för att hjälpa dig och någonstans inom dig så vet du det, så jävla väl. du är värd all lycka i världen, älskling, och jag gör mitt bästa för att få dig att inse det, och känna det! dont forget that. <3

<3

jag skriver mera i morgon antar jag. och snälla alla människor där ute, låt mig sova i morgon? tack vad snällt. fuck och rambo, min fula lilla skitsöta vovvilutt, skäll inte på brevbäraren. okej, varför skriver jag det till honom? ofta han läser min blogg. men äh. blä. nu måste jag sluta.

puss!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman. Älskling. Jag vet. Men vissa dagar - när allt bara känns piss vill jag bara gräva ner mig i min säng, med bara mig själv och mina tårar och känslor som sällskap. Jag var så jävla knäckt, jag kunde inte se någonting, jag ville inte se någonting. Därför känner man inte för att umgås med massa folk. Även om det bara är du och Bellah. Man vill bara inte ..



Älskar dig och kommer alltid att göra.<3 Du betyder så mycket för mig så du anar inte.

2008-09-13 @ 17:38:33
URL: http://juhunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0