i got birds in my ears and a devil on my shoulder

nu har jag varit duktig och ätit och varit ute på promenad med hunden! duktigt, duktigt, haha, eller inte. jag har grymt ont i huvudet, så tänkte sätta mig i soffan och försöka läsa lite ur skitboken, sen tänkte jag sätta på världens bästa film! har nog sett den 150 tusen gånger när jag var liten, och fan vad söt den är! iallafall så som jag kommer ihåg den.. haha. väldigt längesen jag såg den dock, "jakten på dogder" heter den. ihih. jag snodde den hos mormor när jag var där för någon dag sen. måste se den för att se om den är lika bra som jag tyckte den var när jag var liten! det var iallafall min absolut favoritfilm! hih.

later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0