good morning (skrivet 07.34)

.. med miss li, får en faktiskt att vakna såhär på morgonkvisten! haha. usch, gick upp för en halvtimme sen och fan vad trött jag är! ville bara vända mig om och somna om igen. åhå, tänk att ligga där under det varma duntäcket och glo på tv och slumra till emellanåt. men ickepicke! dags för skola! haha. fuck säger jag. vad säger ni?

har naturkunskap som första lektionen och sedan mediekommunikation, sen slutar jag vid två. det är najs faktiskt! jag ska egentligen inte klaga.. vårat schema är inte direkt jobbigt.. *hosthost*. ni som går i mg, ni vet vad jag snackar om, ah ni andra också för den delen.
just igår när jag och molly gick till affären räknade vi ut det, jag går typ under 22 (eller vad var det?) timmar i skolan per vecka. haha! fjompigt värre, om man tittar på andra skolor! men men, jag trivs med det. höh.

nej, andledningen till varför jag startade datorn var därför att jag måste lägga in lite låtar med cute is what we aimed for - på mobilen!
har ni inte hört dem så kan ni lyssna på den allra bästa låten här, enligt mig då! dom andra är grymma de med! hih. min nya förälskelse!

skriver mera när jag kommer hem om jag inte är död.
föresten, såhär snygg är jag idag! pff.

<3

puss!

Kommentarer
Postat av: Molly

jaa, det var typ 22,5 tror jag XD haha <3

2008-09-23 @ 16:42:29
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: Johanna

snygging <3

2008-09-23 @ 18:47:18
URL: http://juhunna.blogg.se/
Postat av: mulin

har älskat dom från starten

skickade låtar till dig typ 05 men du kanske inte minns dom

2008-09-23 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0