good girl gone bad

jahaja, veckodagarna rullar på och i morgon är det fredag! fan vad tiden går snabbt, man hinner ju fan inte med. men men, inte ska man klaga på det, helg är underbart eller inte.

dagen har varit rätt dryg men samtidigt rätt slapp. haha, jag och mina motsägelser. jag gick och la mig runt två tiden igår och vaknade klockan sju av att klockan ringde, trots det var jag faktiskt rätt pigg, men ändå orkade jag inte pallra mig upp för att gå på journalistiken. haha.  så jag pratade med mamma en stund och släppte in hunden, som förövrigt avgudar min säng och sedan somnade jag och vovvilutten om, tillsammans. haha! alltid lika mysigt att sova med den snarkande lilla grisen brevid sig. vad skulle jag göra utan dig rambo? 
jag gick iallafall upp andra gången klockan ringde och begav mig därefter sakta men säkert iväg till plugget.
hm, sen hade vi projekt och företagande och sedan engelska där vi hade prov samt kollade på film. provet gick väl helt okej. godkänd blir jag nog absolut, men det lär inte bli mer än så. men man vet aldrig. let's hope for the best!

jag började rita direkt när jag kom hem! haha. fixade några bilder jag ritade förhand i går, i ps. rätt nöjd må jag säga. jag älskar att vara kreativ, det är så underbart. här har ni iallafall en av dem.

sadness


vad händer i helgen då gott folk? jag har verkligen inga planer alls och det suger. blä. umgås med mig? hihi. nej, nu tror jag att jag ska .. göra någonting roligt? vad är frågan. haha. jag får nackspärr av att sitta här, så ska nog hitta på någonting annat en stund iallafall. hihi.

skriver mer senare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0