good girl gone bad, again

jag känner faktiskt inte igen mig själv. "good girl gone bad" ja, jag var good, nu är jag bad. jag är rent ut sagt förjävlig, känns det som. jag är inte den typen som gör såna här saker. jag är inte korkad och gör saker utan att tänka efter. men fan, senaste tiden har jag gått emot mig själv så jävla mycket. gjort saker jag vet skadar mig själv, gjort saker utan att tänka på konsekvenserna, gjort rent ut sagt förjävliga saker som inte är jag.
samtidigt måste jag se allt från den ljusa sidan, man lever bara en gång. varför inte slå på stort när man kan? och det är faktiskt inte värsta grejen. fuck, äh. man lever bara en fucking gång. *försöker peppa mig själv*


mamma, är min ängel. skulle inte klara allt skit utan dig, fyfan. jag är så tacksam för att du ställer upp jämt, och att du ser igenom mig när jag döljer något jag egentligen så gärna vill berätta. <3

nu ska vi iväg och fixa lite av det ena och lite av det andra.
skriver mera senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0