girl with a broken heart

här nedan har ni resultatet av mitt ritande! först gjorde jag den första bilden förhand, blev faktiskt jävligt nöjd! om man får säga så? haha. sen tog jag kort på den och ritade av den i ps. jävligt nöjd får jag lov att säga att jag är, min datamus är cp, så det är därför linjerna är lite hippsomhapp. men annars så, rätt nöjd för att vara gjort på det sättet som det är. haha, fan vad sluddrigt jag skriver. kanske är dags att gå och sova? nejfan, inte än! haha. äh. blä.


<3



<3

kommentera gärna och säg vad ni tycker!

puss!

Kommentarer
Postat av: Denise

Fan vad duktig du är! Sista ser ju ut som att den skulle vara "på riktigt" i någon tidning liksom :) Lite mangainspirerat måste jag säga ;)

2008-09-17 @ 22:13:00
URL: http://turnar0und.blogg.se/
Postat av: Liz

Älskar dig Emma! =D Alltid, glöm inte det.

2008-09-17 @ 22:43:29
URL: http://metrobloggen.se/dublinbaby
Postat av: bellow

abuu trodde du inte hade sånna talanger med ;) haha nä ja skojja.

gryymt snyggt allt du ritar iaf :D <3 love u

2008-09-18 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0