finally

nu är jag äntligen, äntligen, äntligen klar med min artikel om estonia! det känns jätteskönt. jag är dock inte helt hundra procent nöjd, då jag vet att jag kunde ha gjort bättre ifrån mig, men det är så himla svårt att skriva en artikel direkt ifrån fakta, som är så pass gammal. jag tittade även igenom videos från -94 på svt.se, och tog till exempel en läkare som blöev intervjuad där, som källa. äh. nu är den uppgiften klar, dags att lägga det åt sidan.
jag blir fan aldrig hundra procent nöjd, så petig som jag är. jävla perfektionist jävel. haha.

jag har lust att ta den nya uppgiften och dra hem nu, men samtidigt känns det sugigt. vad har jag hemma att göra liksom? nu när jag ändå är här..
känns bara så jävla trist att sitta här i den här lilla jävla salen och glo på en dataskärm hela dagen ut. även fast det troligen är det jag skulle ha gjort hemma. haha - jävla datanörd.

jaja. det visar sig senare hur jag gör, om jag stannar eller går! höh.

<3 later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0