eyes of the devil

"it kills me, to watch this fade.."eyes of the devil är låten och såklart spelas den av seether, som fortfarande är min stora kärlek! haha.
fan vad den där meningen sammanfattade en stor del av mina tankar och funderingar just nu. "it kills me to watch this fade" - det känns som att jag sitter här och tittar på när massa av de jag älskar försvinner? jag gör allt jag kan, men ändå gör jag ingenting. blä. jag orkar inte tänka mer på det just nu, då får jag väl ännu mer ont i huvudet, och i hjärtat.

jag har inte haft någon ork eller kraft till att skriva så mycket idag, men febern och förkylningen har tagit över. jag åkte dock till skolan i morse iallafall - duktig som jag är - och tog närvaro, pratade lite med lars, journalistik läraren, fick en ny uppgift, sen gick jag, thea och victoria och käkade lunch och sen drog vi oss hemåt! slö, men väldigt skön dag! jag var hemma vid tolv tiden och då däckade jag direkt i soffan och sov några timmar. nödvändigt och hur skönt som helst!
nu är det helg och på tisdag börjar skolan igen. haha. så jävla slött! men fan jag klagar inte! fem dagars ledighet, vem klagar på det? inte jag iallafall.

jag funderar på att gå och lägga mig snart, så kanske jag mår lite bättre i morgon, det hoppas jag iallafall! för i morgon ska jag och massa trevliga flickor ifrån klassen träffas och partaja, chilla, prata och ja, hemma hos victoria! jag ser verkligen fram emot det, det är en chans för oss alla att komma varandra lite närmre och så hoppas jag verkligen att de kommer bli! men jag tror det kommer gå jävligt bra, det får jag hålla tummarna för iallafall.

nej, nu skriker sängen efter mig, och jag efter den? typ? haha.
skriver mera i morgon, antar jag!

puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0