?

jaha, så var det en ny dag. ny dag - nya tag, eller någonting. jag blir helt jävla tokig på mina jävla nervryckingar i ögat, förstår ni hur frustrerande det är? fan! det är iallafall inte lika blodsprängd idag, men forstätter det och rycker ikväll får vi nog åka och kolla saken, för säkerthetsskull. jag orkar inte mer med krångel, speciellt inte med ögonen, jag menar, dom är redan halvt förstörda. blä.

jag ska bege mig till bussen om tjugo minuter ungefär, så därför hinner jag skriva ett litet inlägg. jag har ju tack och lov, bara journalistik idag. jag tror att jag kommer åka till skolan, skriva klart min estonia artikel och få råd av lars, ta en ny uppgift, käka/köpa lunch, och åka hem. så jag hoppas på att det blir ganska tidigt. jag vill sova.

nej, nu ska jag gå ut i köket och rota efter något jag kan slaffsa i mig lite hastigt. sen kan jag ju passa på att skära ut mig irriterande jävla öga också?! jävla helvete vad irriterande det ska vara då. blä.
jaja, livet är irriterande, så det är bara att acceptera och stå ut med helvetesryckningarna i några dagar (veckor?) till. gud så trevligt.

förövrigt så ser jag ut såhär idag!. jag har inte orkat sminka mig på år och dar, men det gör inget.. eller gör det de? behövs det? haha. jag diggar hån-äckel-flinet jag gör på första bilden, dont know why smile? haha. jaja, är man fotobög så är man.
 

<3

skriver mera ikväll.
puss!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0