dream away

dream away

bilden ovan har varit mitt lilla projekt hela kvällen, har fixat och donat och fan vilken tid det tar när man är så petig som jag är. haha! men slutresultatet blev grymt bra, tycker jag! ihih. jag är nöjd.

nej fytusan, bilden får avsluta min kväll, för jag är sjukligt trött och ska upp tidigt i morgon! illa illa. engelskan gör mig grymt stressad, får panik. kan inte orden+innebörd bra alls, men fan? ingen kan ju, svårt att lära sig utan hjälp. fuck jag vill inte få ig på det första provet vi har i engelska b, bra början liksom. aja.

alla misslyckas ibland.

godnatt puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, riktigt snygg!

2008-09-18 @ 08:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0