do what you do

godmorgon, hej, hallå. jag är trött som en gnu och har mensvärk som en apa, på det är jag sjuk också. (dvs förkyld, feber tror jag? och så vidare) vissa dagar är livet verkligen underbart.

jag har kommit på en sak som gör mig glad. att vara hemma ensam i en tomlägenhet med bra musik (just nu: cute is what we aim for) och dansa runt som en tok och sjunga falskt med en förkyldröst. haha. woho, jag hittade en positiv sak med mitt liv. blöh. det kunde varit bättre.

idag har vi svenska och historia, slutar 16.10, men fan vi ska ju få fika. får väl se om jag stannar hela lektionen eller inte. det beror på min äckliga jävla kropp om den orkar med.

idag blir det ingen snygg "såhärserjagutidag"-bild, för jag har redan packat ner kameran. den ska med mig idag! tänkte fota lite på vägen hem eller så, om jag som sagt orkar. fast fota orkar jag i och för sig alltid. hih. var längesen nu, fyskäms på mig.

nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå.

pussss!

JAG HÅLLER - BELLA SÅGAR. (fortfarande)
you wont survive without your dignity. höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0