coca cola och chips..

.. är sånt man måste muta sig själv med för att orka plugga. nu mår jag dock jätteilla. haha. men men, smällar man få tag.
nu har jag faktiskt kommit en bra bit på vägen - mot ett godkänt på naturkunskapsprovet i morgon. haha! har skrivit in alla mina anteckingar som sammanfattar alla de 6 äckliga häftena vi fick av hans och samt suttit och försökt trycka in det i skallen. nu ska jag precis skriva ut de och sen blir det till att sitta och skriva och skriva och skriva av skiten så det trycks in i hjärnan på mig. det ordnar sig nog. håll en tumme?

ni kan passa på att hålla en tumme på att jag och malin kommer till london den 27 november för att se mcfly. det kommer fan bli bäst! för flera år sedan sa vi att vi en dag skulle se mcfly, att malin en dag ska få se sinälskling, och fan nu ska det hända! jag är överlycklig att jag är den som får uppleva det med dig, malin. håll en tumme, snälla? det betyder överdrivet mycket.

<3

hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: nvfhugidhfuansdd :D

åååååååååh jag dör MIN DANNY!!!!!!!!!!

2008-09-29 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0