cause i never leave my heart open

jag vet egentligen inte varför jag skriver, för jag har ingen aning om vad jag ska skriva om? det finns inte mycket alls att berätta om min dag. jag gick upp vid elva, åt, gick ut med hunden, åkte till nacka strand, mötte bella, gymmade, åkte hem. typ? kul. nej.
jag är jättestressad. känns som att det är jättejättemycket att göra i skolan just nu. det gör mig galen, för jag kommer absolut ingenstans. fuck säger jag. var har den ansvarsfulla och duktiga emma tagit vägen? det är en bra jävla fråga.

jag tror jag ska sätta mig och rita lite strax, för att sedan åtegå till pluggandet igen, och se om det går bättre då. tyvärr tvekar jag på det, men det är värt att ge det en chans.

jag skriver mera senare, då kanske jag har någonting vettigt att dela med mig av!

puss!

<3

föresten, jag förändrade bilden jag la upp i förra inlägget, lite grann. är det bättre nu eller förrut? vad tycker ni? jag gillar den mer nu iallafall! ihi. men det kanske bara är jag som ser de små förändringarna? jag vet inte!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hrm jag gillade att den andra hade mer mjuka linjer, om du förstår? Grymma båda två iof :)

<3

2008-09-17 @ 20:14:59
URL: http://turnar0und.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar denna mer. Hakan var kanske lite för spetsig på den första.

Ögonen och brösten blev också bättre. :)

2008-09-17 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0