call my name and i be there

fredag, fredag, fredag. - och gud så skönt med lite ledigthet. jag orkar verkligen inte med skolan just nu, därför ska den här helgen bli extra trevlig, eller någonting. haha. jag ska passa på att ta det lugnt och umgås med mina vänner, dvs om det finns någon som vill/har tid att umgås med mig. haha. det vet man ju hur det brukar gå..

ikväll ska jag troligtvis ut och träffa andrea och lite annat folk, blir lite party party, men jag vet dock inte hur det blir med den delen för mig, eftersom jag varken har det enda eller det andra, men men.. heter man emma mohlén och har otur med allt, hela tiden, så är det väl så det är. men jag måste säga att lite gott sällskap skadar faktiskt aldrig! och när det gäller andrea, min lilla prinsessa, så vill jag passa på att umgås med henne så mycket det bara går.

nu ska jag strax äta middag och sen får vi se vilken tid jag drar iväg mot andrea och co. jag hoppas det blir väldans trevligt iallafall, men man vet ju aldrig. positivt ska man tänka, iallafall försöka! haha!

jag skriver kanske mera ikväll, det beror lite på i vilket tillstånd jag kommer hem! haha. man kan ju alltid hoppas på det bästa. höh.

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0