zlatans falk

hej hopp snoppitopp. nu sitter jag här med bella och malin, toppen av snoppen hälsar bella. vi sitter här och äter ostbågar och ska alldeles strax kolla på en skräckis. mysigt värre! vi ska tränga ihop oss i min säng. trångt och mysigt. sen antar jag att vi kommer däcka, en efter en.

dagen har varit mycket trevlig med mycket skratt! vi åkte till solna centrum och åt på donken, jag tog dock bara en choklad milkshake, sedan möblerade vi om ute på donkens uteplats och flyttade ett bord som vi ställde utanför en sportbar där de visade sverige - portugal (portland!). eftersom vi är små och minderåriga fick vi inte komma ut, så vi gjorde det bästa av saken och satte oss utanför, tack donken för bänken. vi hörde ljudet live från råsunda och såg på tvn! bra bra bra! sedan chillade vi runt osv. orkar inte förklara. haha. kan inte skriva, är sjukt trött. men ialllafall. det var trevligt och jag lovar er bilder i morgon. juste, vi petade på zlatans näsa och såg ronaldo. COOLA BRUDAR!

men ja. orkar som sagt inte skriva, men jag berättar mer i morgon. pussinuss och gull!

<3

jag älskar er och vi ska till london <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0