you might think im a fool

äsch, det blev inget hejdundrans inlägg idag som jag skrev förrut. har varit alldeles för seg och trött för att orka skriva ett sådant. jag började, men gav upp, haha, men så kan det gå. jag är verkligen helt slutkörd efter de senaste veckorna, pluggandet har tagit kål på mig, men i morgon då jävlar, äntligen är det lov!

förhoppningsvis så kommer malin, aka sjäälis, ottosson till mig i morgon, enda från lilla söta ronneby! jag hoppas verkligen att du mår bättre i morgon, sjäälis, så du kan komma. det vore jävligt surt om det inte blir så nu när vi båda sett fram emot det! jag saknar dig som fan! det var ju grymt längesen vi sågs sist.. typ över ett jävla år sen.. urk. det är fan inte okej, inte så roligt som vi har tillsammans.
nej, jag tänkte faktiskt lägga mig i sängen och glo på tv i en timme eller två och sen sova. jag ska hålla en tumme i sömnen, för jag vill så gärna ha dig här i morgon!

soulmates!
<3 - soulmates till the end. right?

jag och denise har halloweenfest-planer alltså! hoho så duktiga festfixare vi är. nejmen, det är inte bekräftat än, haha, men vi får väl hoppas att våra planer fungerar? för fan så roligt jag tror det skulle bli. massa folk, massa röj, massa skratt! det skulle behövas! ska hålla en tumme för det när jag får min skönhetssömn inatt också, så vaknar jag i morgon och har en himla massa bra saker framför mig.

får inte glömma london heller för i helvete! snart drar vi bella & malin. jag längtar så mycket. kan inte bli en dålig resa med tanke på att jag får vara vid eran sida, i världens bästa stad och se världens bästa mcfly (och ragga på massa snygga jävla engelskmän!) puss på det!

äsch, nu ger jag upp en aning. jag skriver mer i morgon när jag vaknar!

sovgott allesammans.

<3

Kommentarer
Postat av: DENISE

festfixare for lajf<3

2008-10-24 @ 01:52:04
URL: http://ribqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0