wild hearts

nu har jag badat, fixat och donat! mysigt värre. dessvärre så börjar huvudvärken komma tillbaka igen. blä. jag vill bara få brevet så jag kan få komma och operera skiten, tror mycket av huvudvärken skulle försvinna då. vill, vill, vill! men ändå vill jag inte. tänker fortfarande inte vara vaken när de skär i mitt öga med laser, blä usch nej. droga ner mig tack!

<3   
<3 <3

det bästa som finns är att bada jättevarmt med massa tända ljus runt omkring. ha musik på och bara ligga och stirra upp i taket. känna hur vattnet värmer. mhm. jag är badoholic (och redbulloholic) <3


melody club - wild hearts <3

you can do what you want
you can tear me apart
you can take what you want
but you can't have my heart

it's been so long since i rested
my head on the ground
will you feel regret
when i'm not around

when i'm not around

and the stars never shine for the wild hearts
and we lost it all so fast
we were not meant to last

and the stars never shine for the wild hearts
you've been wandering on your own
and now you're coming home

oh and time is never on your side
and your heart is growing old and tired
oh and time is never on your side



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0