why can't you see? that it's society that made me all so wrong

jaha. så var den här dagen slut också, rätt skönt men ändå inte. är redan rastlös och jag kom nyss in från en promenad med hunden. jag hatar att vara en sån som alltid måste göra saker hela tiden. visst att det är roligt att vara så när det finns en massa saker att göra, men när det inte finns ett piss att göra är det bara frusterande. blä.
jag vill ut och fota, men solen är påväg ner nu så kommer inte hinna få bilderna som jag vill ändå, därför orkar jag inte ens ge det ett försök. haha.

jag fick bara godkänt på mitt naturkunskapsprov, men men. ett godkänt är bättre än ett icke godkänt, så haha. jag får väl se det från den ljusa sidan.

i morgon är det journalistik igen, men jag vet faktiskt inte om jag orkar gå i morgon. jag är helt slutkörd känns det som, har ingen energi till någonting och allting känns bara tungt. jag sitter hellre hemma och skriver på artikeln. får bara ont i huvudet av att sitta i skolan där och tvinga mig själv till att skriva. ögonen dödar mig! fan ge mig bra syn någon.

skriver senare.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0