vilken jävla dag

så var jag äntligen hemma då. SUCK! vilken jävla dag.
jag och malin vaknade kvart över sju och gick väl upp ungefär då. sen gick vi från mormor till 509:an och gick av i ulriksdal. sen mötte mamma mig där med bilen och så åkte vi till vårdcentralen för mamma skulle dit och blabla. sen åkte vi till hallonbergen, lämnade bilen där och tog tunnelbanan till fridhemsplan och gick till st eriks ögonsjukhus. blöh.
vi var där 10.15 ungefär och kom hem 17.00 - det är väl ändå bra många timmar? fyfan. dom hade aldrig haft så många patienter där någonsin sa dem, så det var helt kaos. men men. jag kom dit med ont i högra ögat, kommer hem med efterstarr som måste följas upp med operation i det vänstra? ja så kan det gå. andledningen till att jag har ont i det högra ögat är troligen överansträngning, på grund av att efterstarren är så stark på det vänstra. fan jag orkar inte. det blir ju bara mer och mer skit? operation nu också. gud vad jag längtar! fitta.
det enda roliga som hände idag var när mamma och jag satt och väntade i väntrummet, så kom en läkare ut och ropade upp en patient. patienten som i det här fallet var en liten pojke, gick fram med sin mamma och läkaren sträckte fram handen och hälsade "mitt namn är mamma". HAHAHAHA. både jag och mamma dog. vi kunde inte sluta skratta på flera timmar. läkaren menade ju förstås "och det är du som är mamma?" eller någonting liknande. jaja. jisses. som sagt. de var kaos där idag. nog om det, nu är bara att vänta på remissen från avdelningen där de ska operera mig. blä.


jag och malin hade iallafall det jättemysigt igår. vi köpte en påse chips, en påse ostringar (!), cola och fanta. mums! sen låg vi i soffan och kollade på tv, pratade i telefon och malin pluggade och jag försökte hjälpa till lite!
kvällens underbaraste kommentar "har din mormor ingen dusch?" HAHAHAHA. längesen jag skrattade så mycket.
jag älskar dig malin <3 tack för att du finns.

<3 <3 <3 
vi bytte baksida av mobilen igår. sexigt va? tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0