vi dog

"Polisen meddelar att man gripit några av Usama bin Ladens släktingar. De personer som nu sitter i säkert förvar är Usamas mor Marme Laden och hans två bröder Choko Laden & Remu laden. i lördags kväll tillfångatogs även hans syster Pina co Laden, man spanar nu efter hans kusin Sal laden"

hahaha, åh! vi skrattade så tårarna sprutade igår när vi hittade denne. åh sjäälis! kom tillbaka, jag saknar dig redan, trots att det bara var ungefär åtta timmar sedan du åkte. nu är du 51 jävla mil ifrån mig, jävla äckel avlånga sverige. trots avståndet är jag så jävla tacksam för att du finns vid min sida, du är världens bästa vän & världens absolut bästa sjäälis. du är något alldeles extra!


<3
 <3 <3 <3
<3 <3


nu ska jag fortsätta lyssna på jens, sakna sjäälis, och göra ingenting. fan vad skönt!

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0